Nov 6, 2011

sapphire

Yay!! it is officially cold weather!!
 Yei!! es oficialmente clima frio!!!


Trying my best model pose ...but I can't help laughing :P
Según yo tratando mi mejor pose de modelo ...pero siempre me gana la risa :P
...seriously grateful for my brother's patience :)
...enserio que estoy agradecida por la paciencia de mi hermano :)
I was wearing: Double breasted coat-CharlotteRusse, scarf-nordstrom, romper-Xi-Clothing, ankle booties-CharlotteRusse, leather clutch-KennethCole, sun glasses-Prada, skull ring-ClothingCo. 

Photos by Irving Sanchez.

Afterwards my brother took my mom sister and I to Culver's for dessert so we could try their delicious frozen custard; he first had it while he lived in Chicago.
We all had Turtle sundaes :*) yummy!
Mas tarde mi hermano nos llevo a Culver's a tomar postre donde hacen un delicioso helado de natillas; el lo probo por primera vez mientras vivía en Chicago.
Todos pedimos tortugas :*) (vainilla, nueces, caramelo y chocolate derretido) yummy!
"Una de las mejores cosas de la vida es la forma en que regularmente devemos detener 
lo que sea que estemos haciendo para dedicar nuestra atención a la alimentación"
-Luciano Pavarotti
Thank you for reading this post!!
Gracias por leer esta publicación!!

5 comments:

  1. love the clash of textures!

    http://purpletweed.blogspot.com

    X

    ReplyDelete
  2. Thank you so much Melissa :)

    I worship Marc Jacobs as well!! he's a fashion genius ^_^

    xoxo!!
    Mishelle

    ReplyDelete
  3. yeah hes amazing and can do no wrong!

    http://purpletweed.blogspot.com

    X

    ReplyDelete
  4. que guapa!! Me gusta el abrigo pero sobretodo me encantan los zapatos!!:)
    saludos y besos!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...