Nov 28, 2011

Believe in the season's magic

Believe in the magic of the season


Christian Louboutin Book
$150 - neimanmarcus.com






There's no better time to believe in magic! so here's my Holiday Wish-list :)
An iPad to bring with me and share all my fashion inspirations through my blog, amazing Nicholas Kirkwood lacer cut booties because they're an absolute piece of Art I must add to my treasures, Christian Louboutin book to learn from the best role model for an aspiring shoe designer like me, a Celine bag for it's timeless style that makes it a fashionista's best friend for life, a Moschino belt to add edginess to any of my looks year round and a Hello Kitty waffle maker to share cute little waffles at breakfast with family and friends on the chilly winter days to come.
Wishing you a magical holiday season!!


Español: No hay mejor temporada para creer en la magia!! así que esta es my lista de deseos :)
Un iPad para traer conmigo y compartir mis inspiraciones de moda en my blog, los botines de Nicholas Kirkwood por que son una absoluta pieza de Arte y serian una genial adición a mis tesoros, el libro de Christian Louboutin para aprender del mejor modelo a seguir para una aspirante a diseñadora de zapatos como yo, 
una bolsa Celine por su clásico estilo que la hace la mejor amiga de una fashionista, un cinturón de Moschino para añadir a cualquier atuendo todo el año sin importar 
la temporada y una waflera de Hello Kitty para compartir simpáticos waflesitos en el desayuno con familia y amigos en los fríos días de invierno que están por venir.
Deseandoles una magica temporada Navideña!! 


 Mishelle

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...