Oct 20, 2011

transparent

I have been looking forward to fall's colder weather and it seems that it is finely here :) let's just hope it stays... the desert can be very unpredictable
He estado esperando el frío del Otoño y parece que finalmente llego :) esperemos que así se quede... el desierto puede ser muy impredecible
Inside my bag
 Dentro de mi bolso
I love big bags but I usually don't carry much :P... my musts: Blackberry, passport cover/wallet (w passport of course), my hello kitty beaded coin purse (one never knows when you'll need some change), my clip on iPod for some tunes on the go, mints (can't resist a cute tin), fish oil capsules (to get my omegas *bonus-healthy hair, skin and nails), a notepad & pen, roll-on perfume and lipgloss ;)
Me gustan mucho los bolsos grandes pero la verdad no llevo muchas cosas :P... mis necesarios: Blackberry, my cubre pasaporte/cartera (con mi pasaporte por supuesto), mi monedero de cuentas Hello Kitty (una nunca sabe cuando va a necesitar cambio), mi iPod de clip para melodías en el camino, mentas (no me puedo resistir a las simpáticas cajitas), capsulas de aceite de pescado (para suplemento de omegas *beneficio-un cabello, piel y uñas saludables), una libreta & pluma, perfume de bolsillo y brillo de labios ;)

Here's a cute pic of the necklace I used for this outfit; it is very special to me, my mom gave it to me the night of my high school graduation (it was a gift from her Grandmother).
Aquí  esta una foto de el collar que use con mi atuendo; es muy valioso para mi, mama me lo obsequio la noche de mi graduación de la Preparatoria (fue un regalo de su abuela).

Outfit: Blouse-JuicyCouture, Sweater-Trouve, Leggings-DKNY, thigh high boots-Report signature, neon pouch-JuicyCouture, rings-F21, necklace-Vintage heirloom.

Photos by Irving Sanchez.

2 comments:

  1. im in love with your boots!
    kisses from spain

    http://eelmundonosrecorre.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Thank you so much Shan :) you have a great blog!!

    xoxo Mishelle

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...